Khamis, 17 Mei 2012

Aku dah langgan P1 ForHome Plan 99

Pada mulanya aku nak langgan Streamyx tapi tiada pod kosong untuk pemasangan talian telefon dirumah aku. Jadi selepas beberapa kali fikir dan aku pinjam member aku puyer P1 untuk test dan aku berpuas hati so semalam aku daftar P1 ForHome Plan 99. Lagi pun ada promosi dan peraduan sekarang ini. Hadiah memang menarik, so tak salah cuba nasib tapi sebab utama adalah line P1 yang stabil la aku langgan P1 nie!!!

ITEMS
Plan Name : ForHome 99
Usage Quota : 15GB
Home Modem : DX230
DL / UL : 2Mbps / 1Mbps

Contract : 24 Months
Monthly Payment : RM63 (1st to 4th Month)
RM89 (5th month onwards)
Upfront Payment : RM100
Online Rebate : RM50

dapat rebate RM 50, aku bayar RM63 selama 4 bulan dan RM89 bulan-bulan seterusnya.

I'Allah ada rezeki mana tahu dapat VOLKSWAGEN GOLF TSI nie!!!. Doa-doa kan lah...haa...haa....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...