Isnin, 30 April 2012

Acer Ultrabook Aspire Timeline Ultra M3

SUNGGUHPUN komputer tablet semakin mendapat tempat di hati penggemar teknologi, komputer riba mudah alih masih menjadi salah satu peranti yang menjadi keperluan pengguna hari ini.
MODEL terbaharu ini dilengkapi pemproses Intel Core i5-2467M dan kad grafik NVIDIA GeForce untuk kelancaran navigasi serta visual.

Terbaharu, Acer telah memperkenalkan Ultrabook Aspire Timeline Ultra M3 yang merupakan model terkini dari keluarga Ultrabook dan Acer Timeline yang cukup popular dalam kalangan penggemar teknologi negara ini.

Dengan menampilkan reka bentuk dinamik dan lebih nipis, peranti terbaharu ini dijangka mampu menarik perhatian penggemar teknologi berkuasa tinggi.

Bahkan, beratnya yang hanya mencecah 2.25 kilogram (kg) tentu sekali akan memudahkan lagi pengguna yang gemar mengembara ataupun melakukan tugasan di luar pejabat.
Dalam pada itu, ia dilengkapi pemproses Intel Core i5-2467M dan kad grafik NVIDIA GeForce sudah pasti akan dapat melancarkan lagi navigasi apabila menggunakan peranti terbaharu ini.

Ia juga tentu sekali akan memberi kelebihan kepada pengguna apatah lagi bagi mereka yang gemar melakukan pelbagai tugasan dalam satu masa.

Prestasi peranti terbaharu ini turut tidak terjejas atau tersekat-sekat apabila menggunakan aplikasi multimedia dan penggunaan grafik seperti bermain permainan video.
Dengan paparan skrin 38.1 sentimeter (sm), pemacu optik dan sistem hiburan berprestasi tinggi, pengguna akan merasai pengalaman lebih menarik apatah lagi ia didatangkan bersama sistem audio Dolby Home Theater.

Bagi mereka yang gemar melayari Internet, Timeline Ultra M3 dilengkapi Acer Green Instant-On dan Acer Instant Connect untuk memastikan penyambungan Internet yang lebih pantas.

Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai produk yang dijual pada harga RM2,599 ini, pengguna boleh melayari laman web www.acer.com.my atau hubungi talian 1800-88-1288.

1 ulasan:

  1. Admiring the commitment you put into your blog and in depth information you present.
    It's nice to come across a blog every once in a while that isn't the
    same unwanted rehashed information. Wonderful read!

    I've saved your site and I'm adding your RSS feeds to
    my Google account.

    My web-site ... minecraft download

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...