Rabu, 18 Julai 2012

ULTRABOOK Lenovo IdeaPad U410

ORGANISASI teknologi global Lenovo terus memperkasakan rangkaian produk pengkomputeran digital mereka menerusi pengenalan pelbagai evolusi reka bentuk dan fungsi terbaru.

Lenovo IdeaPad U310 dan U410 dipacu oleh pemproses Intel Core i3, i5 dan i7 generasi ketiga untuk tawaran pengendalian prestasi mobiliti unggul.
Lenovo U410

Spesifikasi lainnya, ia disokong ruang storan satu terabait (TB), grafik NVIDIA GeForce, ketahanan kuasa bateri sehingga sembilan jam dan kawalan mudah pada pad sesentuh.

Untuk ciri baru Enhanced Experience 3 (EE3) yang ditampilkan pada sistem operasi Windows 7 pula, ultrabook berkenaan mengambil masa sangat singkat untuk dihidupkan iaitu 40 peratus lebih cepat berbanding peranti biasa.

Lenovo U310

Akhir sekali, menerusi ciri Lenovo Smart Update, peranti-peranti ultrabook ini akan mengemaskini e-mel, kontak dan akaun laman web sosial pengguna secara automatik.

Lenovo IdeaPad U310 dan U410 kini ditawarkan pada harga pasaran masing-masing RM1,999 dan RM2,699. Maklumat lanjut boleh diperolehi daripada laman web www.lenovo.com.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...