Ahad, 11 Mac 2012

Toshiba Qosmio DX730 hab hiburan termoden bagi produk komputer peribadi

SUSULAN kemunculan pelbagai aplikasi serta program multimedia di pasaran ketika ini, Toshiba memperkenalkan Qosmio DX730, iaitu komputer peribadi desktop bercirikan semua dalam satu yang pertamanya dengan paparan pelbagai sentuh Definisi Tinggi (HD) berukuran 23 inci.

23" FHD LED Wide
and Touchscreen Display

Ciri semua dalam satu itu menjadikan Qosmio DX730 hab hiburan termoden bagi produk komputer peribadi ketika ini kerana ia dilengkapi sistem audio berkualiti tinggi, aplikasi video bertenaga dan prestasi perkomputeran premium.

NVIDIA® GeForce® GT540
Graphics Card

Lebih unik apabila aspek perkomputeran premium yang diketengahkan berupaya mengurus serta menghasilkan kandungan lain pada komputer peribadi anda.
Qosmio DX730 dilengkapi memori DDR3 16GB dan kapasiti storan sehingga 2TB bagi membolehkan simpanan fail foto dan muzik dilakukan dengan mudah. Ia juga mempunyai sistem sokongan dalaman bertenaga yang boleh dipasang prosesor generasi kedua Intel Core i5 atau i7.

Toshiba Video Enhancement
Technology and HDMI Ports

Bertepatan dengan identiti hab hiburan, Qosmio DX730 dengan skrin seperti televisyen serta kemampuan menyokong kandungan HD lengkap 1080p menawarkan pengalaman seperti berada di tempat duduk depan di pawagam ketika menonton filem DVD di rumah.

Dengan skrin yang besar, komputer peribadi Toshiba ini juga memberi pengalaman baru dan kepuasan apabila melayari aplikasi multimedia lain serta bermain permainan komputer.

Onkyo Stereo Speakers
and Dolby® Advanced Audio

Peminat permainan konsol pula boleh memanfaatkan paparan komputer peribadi ini menerusi port HDMI untuk hasil imejan visual lebih menarik.
Pembangunan papan kekunci tanpa wayar yang menyamai reka bentuk komputernya menjadikan keseluruhan kelengkapan komputer peribadi Toshiba ini lebih anggun.

Didatangkan dalam variasi hitam dan putih, Qosmio DX730 sesuai di tempatkan di ruang tamu, bilik makan, dapur mahu pun bilik tidur.

Bagi yang berminat? Toshiba membuat promosi untuk produk terbarunya ini

(klik pada gambar untuk besarkan)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...