Khamis, 8 Mac 2012

The New iPad - Wi-Fi + 4G LTE

KETUA Pegawai Eksekutif (CEO) Apple, Tim Cook berucap semasa pelancaran produk terbaru Apple, iPad di Pusat Seni Yerba Buena, San Francisco, California, awal pagi ini. iPad ini diperbaharui dengan skrin yang lebih jelas dan pemproses yang lebih pantas. Apple berkata paparan baru akan menjadi lebih jelas daripada televisyen definisi tinggi sedia ada.
"The New iPad" memberikan paparan terbaik dan paling jelas. Apple juga menambah baik semua
elemen-elemen asas iPad menjadi lebih baik - paparan, kamera, sambungan wireless. Semua ini menjadikan iPad baru, generasi ketiga lebih daripada yang pernah anda bayangkan.

Dengan paparan HDTV menjadikan gambar,video atau games lebih jelas dan terang,ia juga mengguna chip terbaru A5X chip with quad-core graphics yang menjanjikan kelajuan lebih 4 kali ganda daripada iPad 2 dan bateri yang lebih besar serta mampu bertahan selama 10 jam. Dengan teknologi terbaru 4G LTE ini akan menghubungkan anda kepada internet lebih pantas dan stabil. The New iPad berkemungkinan akan memberikan perkhidmatan telefon?bermakna anda boleh membuat pangilan kepada semua rakan rakan. namun ianya belum dapat dpastikan lagi. Tunggu The New iPad datang ke Malaysia....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...